03.12.12

Začínáme vážení :-)

Zdravím všechny,

opravdu nevím, kolik lidí si tento článek přečte, a zda si ho někdo vůbec přečte... :-) . Po dlouhém rozhodování (když píšu dlouhém, myslím tím opravdu dlouhém - více než rok a půl) jsem se rozhodla, že si ten blog prostě taky vytvořím! Už dlouhou dobu jsem chtěla mít svůj vlastní blog, nějaké místo, kam budu vkládat své poznatky, fotky, tipy, atd., vždyť to znáte; ale pořád ve mě vrtal ten červík - nikdo tvůj blog číst nebude, neumíš ani pořádně psát!, nejsi prostě dost dobrá... ale já se tomu červíku vzepřela a teď tu jsem :).

Zatím o sobě nechci psát moc osobních věcí, to až časem..Snad jen tak pro začátek - založila jsem blog, který věnuji hlavně kosmetice, líčení, budu testovat nové produkty a vkládat recenze, rozhodně trochu zabrousím i do módy a kulinářského umění (miluji vaření, pečení a experimentování) a zkrátka vše, co mě zajímá (např. literatura, hudba, ale to spíše okrajově:) ).

V brzké, velmi brzké době napíši první článek a upřímně, jsem sama na sebe zvědavá. Už mám rozmyšlené, o čem bude a teď jen zbývá, vše zrealizovat a nechat si na tom pekelně záležet! :)


Na viděnou !

Žádné komentáře:

Okomentovat